035 642 64 52 Steijnlaan 16
1217 JS  Hilversum
info@fourmonths.nl

Workshop: Digitale Marketingstrategie

Digitale marketing wordt gedomineerd door Google & het Facebook ecosysteem (Facebook, Instagram, Messenger & Whatsapp). Waarom is het ene bedrijf wel succesvol en het andere niet? Komt dat door de leuke content of zitten er hele slimme mensen achter de knoppen? Digitale marketing is een blackbox en is voor de meeste overweldigend. Want waar moet je beginnen, wat moet je wel doen of juist niet doen?

De workshop Digitale marketingstrategie

In deze workshop halen we digitale marketing uit de ‘blackbox’. We gaan aan de slag met het opzetten van een succesvolle marketingcampagne via een vast stappenplan, waarbij we gebruik maken van de belangrijkste kanalen.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Het doel: waar willen we naar toe werken?
  • Customer journey: hoe dit zich in de praktijk manifesteert
  • Funnelopbouw: de blueprint van elke campagne
  • Kanaalstrategie: Wanneer gebruik je welk kanaal?
  • Contentstrategie: waarom content 50% van je succes bepaalt
  • Zelf doen of laten doen: hoe je als opdrachtgever het succes meet en beoordeelt.

Aan het einde van deze workshop
Heb je de bouwstenen en handvatten ontvangen om zelf een succesvolle digitale marketing campagne te ontwerpen of met dezelfde kennis marketingplannen/campagnes van medewerkers en/of leveranciers te beoordelen. Voor jou is het niet langer een blackbox, maar je hebt duidelijk voor ogen wat er in deze box zit en hoe de onderdelen ingezet moeten worden.

Achmed Awad

Achmed Awad, is founder van The Next Ad, een Facebook & Google Premier partner met ruim 10 jaar ervaring in digitale marketing. Met The Next Ad werkt hij onder andere wereldwijd voor Heineken, Takeaway, IPG Mediabrands met een jaarlijks mediabudget van meer dan €100 miljoen. In deze workshop haalt hij digitale marketing uit de blackbox en vertelt hij hoe iedereen via een vast stappenplan een succesvolle marketingcampagne kan opzetten, optimaal gebruik makende van de belangrijkste kanalen.

Datum

Dinsdag 3 maart

Programma

18:00 – 18:30: Ontvangst met een lekkere broodmaaltijd & salade
18:30 – 19:45: Deel 1 van de workshop
19:45 – 20:00: Korte pauze
20:00 – 20:45: Deel 2 van de workshop

Vanaf 20.45 uur is er gelegenheid voor napraten onder het genot van een drankje.

Investering

€ 69,50 excl. BTW

Locatie

Four Months BV, Steijnlaan 16, 1217 JR Hilversum

Deelnemen?

Interesse? Geef je snel op voor deze workshop door een mail met je factuurgegevens te sturen naar events@fourmonths.nl. Wacht niet te lang, want er is plaats voor maximaal 25 deelnemers.

Delen via: