Interim office manager

  • ☑ Dé specialist in zwangerschapsvervanging
  • ☑ Snelle en efficiënte oplossingen
  • ☑ Persoonlijk advies

Gaat er een werknemer met zwangerschapsverlof en zoek je een interim professional, zoals een office manager of een personal assistent? Four Months, gevestigd in Hilversum, is dé specialist in zwangerschapsvervanging en het werven van professionals voor interim opdrachten op het gebied van marketing, communicatie, HRM en management support. Met ruim 15 jaar ervaring en veel kennis op zak, vinden wij in een mum van tijd de juiste professional die in jouw bedrijf de gewenste taken uit handen neemt. Ontdek onze oplossingen op het gebied van recruitment!

Een interim professional, zoals een office manager of personal assistent, inschakelen

Of je nu een interim office manager, personal assistent, communicatie- en marketingspecialist of HR-specialist zoekt: Four Months helpt je bij het vinden van de juiste kandidaat. Wij vinden het belangrijk dat de tijdelijke werknemer niet alleen beschikt over de benodigde capaciteit en specifieke vakkennis, maar dat deze professional ook perfect binnen de organisatie en het team past. Wil je een interim professional inhuren, zoals een office manager of een personal assistent, en hiervoor onze hulp inschakelen? Dan stellen we samen met jou het ideale profiel samen op basis van diverse voorwaarden en zetten we de vacature uit.

Vind snel de geschikte kandidaat

Een interim professional inschakelen, zoals een office manager of personal assistent, is met onze hulp eenvoudig. Wij zorgen ervoor dat er een ervaren, professionele, tijdelijke werknemer op de werkvloer staat wanneer een andere werknemer met zwangerschapsverlof gaat. Wil je meer weten over ons bedrijf of onze diensten? Of wil je direct onze hulp inschakelen voor het vinden van het juiste personeel? Neem dan direct contact met ons op. Dit kan door te bellen naar 035 642 64 52 of een e-mail te sturen naar info@fourmonths.nl. Wij zijn je graag van dienst!